Aplicatie Android pentru inventariere, introducere documente, consultare stoc

  • Pentru clienții cu modulele STO, CASA sau RES
  • Utilă pentru inventarele automate

Detalii modul:

  • Aplicația permite crearea de documente de scanare, în care se vor scana produse pe baza codurilor de bare, sau a loturilor lor. Scanarea se poate face fie prin folosirea camerei foto a dispozitivului, fie prin activarea scanner-ului intern pentru dispozitivele Android dedicate care dispun de asa ceva.
  • Produsele pot fi introduse și manual, fără a folosi funcția camerei.
  • In modulul STO există opțiunea de preluare scanări din aplicatția Android pe toate documentele (inventar, recepții, comenzi, facturi, bonuri de consum, note de transfer, etc.), după introducerea antetului documentului (nr.doc., data, etc..). La fel există și in modulul CASA pentru preluarea pozițiilor de pe bonul de casă sau la RES pentru comanda clientului.
  • Utilizatorii vor avea posibilitatea să selecteze ce scanare să preia, alegând din lista scanarilor din inbox pe baza numărului / numelui scanării și a datei-orei acestora.
  • Scanările efectuate pe dispozitiv vor deveni automat vizibile in Expert-Contab.

Vă invităm să descărcați și să testați gratuit aplicația Demo pe telefon sau tabletă introducând ECScan in Magazinul Google Play 

Exemplu de scanare din aplicatie Android:

            

 

 

 

 

 

 

Bine ai venit

Suntem o societate cu sediul în Sibiu, prezentă pe piaţa IT de peste 20 ani. În tot acest timp am perfecţionat continuu soluţiile informatice pe care le propunem în momentul de faţă clienţilor noştri.

Ne axăm în principal pe dezvoltarea de soluţii informatice integrate pentru managementul economico - financiar al instituţiilor bugetare şi al societăţilor comerciale cu oricare din activităţile de producţie, comerţ şi prestări servicii (programe ERP).

 News room

Versiuni noi Expert-Contab societati D300 si altele

Versiune noua la modulul EC societati comerciale:

  • Contine noua declaratie D300.
  • Diverse imbunatatiri E-factura.
  • Implementat eFactura in valuta
  • Implementat validare eFactura prin serviciul API ANAF
  • Implementat raportare loturi in eFactura
  • Import smartbill note facturi clienti
  • Implementat raportare numar aviz facturat (nr aviz dataaviz) limitat la 200 caractere
  • Implementat setare implicita blocare transmitere facturi in SPV
    • Setari prealabile emiterii facturii
    •         In nomenclatorul de parteneri, pentru partenerii care au aceasta situatie
    • - Se localizeaza partenerul
    • - Se apasa modificare si se merge la tabul "Clasificari"
    • - Se apasa pe butonul Atribute: "..."
    • - Din lista care apare se apasa "+" din dreptul OUG120/21Art6.
    • - In functie de dorinta se selecteaza una din cele 3 variante
    •                 NU = factura este considerata "normala" si se transmite in SPV. Setare considerata implicita pentru toti partenerii care nu au nimic setat
    •                 DA = toate facturile emise catre acest partener vor fi marcate ca blocate cu motivul OUG120 FARA posibilitatea de modificare in momentul listarii facturii. Acestea NU se transmit in SPV
    •                 INTREABA = toate facturile emise catre acest partener vor fi marcate ca blocate cu motivul OUG120 CU posibilitatea de modificare in momentul listarii facturii. In functie de setarea aleasa acestea SE/NU SE transmit in SPV
    •  
    • Mod de lucru
    • - Se emite factura in mod normal
    • - Se apasa butonul de listare factura. in fereastra care apare se va localiza optiunea "Blocare transfer" care are valoarea in functie de setarea partenerului (descrisa mai sus)
    • - Se apasa "Generare" -> factura va fi previzualizata iar la iesire din previzualizare in functie de combinatia de optiuni "Generare fisier XML in format e-Factura" si "Blocare transfer"
    •             va fi generata si daca este cazul validata e-Factura
    •  
    • Note :
    • Pentru facturile ajunse in Registrul e-Factura folosind functia "Import facturi din EC si STO" setarea blocarii se face in functie de setarea partenerului
    •            NU             = factura se va incarca in SPV
    •            DA / INTREABA  = factura va fi marcata ca fiind blocata in baza OUG 120. Acest marcaj poate fi schimbat in Registrul eFacturi emise doar de un utilizator cu drept de administrator
    •  
    • Facturile care sunt marcate ca fiind blocate nu vor fi propuse la selectie incarcare in SPV
 
  • Implmentare posibilitate marcare document ca fiind trimis eronat/trimis corect
  • Implementat transmitere autofactura in eFactura
  •     Programul decide daca o factura este autofactura atunci cand partea numerica a codului fiscal din datele societatii (EC->DIVERSE->SOCIETATE)==cu partea numerica a codului fiscal al clientului.
  •     In acest caz factura va fi marcata cu codul 389 si va fi afisat pentru 4 secunde un mesaj care notifica acest lucru.
  •     Tot pentru aceeasi conditie de mai sus atunci cand facturile sunt transmise in SPV programul marcheaza eFactura ca fiind autofactura indiferent de codul tipului de document (380 sau 389)
  • Autofactura generata din sto-receptii (cand se alege la tip document AFT).
    • Mod de lucru
      - La inceputul receptiei la
      - "Fel doc" se alege AFT (autofactura)
      - "Jurnal TVA" se alege CBAA.08.XX.308301 / CBIA.08.XX.308301 in functie de caz
      - Se opereaza receptia normalize(atentie la jurnalul de tva la nivel de rand)
      - Se valideaza receptia si se listeaza. Pe macheta de listare receptie se vor activa controalele aferente eFactura. Se apasa generare si se urmeaza pasii cunoscuti ca si pana acum.
        Suplimentar o sa apara o fereastra de avertizare ca documentul curent a fost marcat ca si autofactura. Aceasta fereastra dispare singura dupa 3 secunde.
       Factura se trimite in SPV urmand pasii cunoscuti.
      Note :
          - eFactura nu este influentata de notele contabile aferente facturii. Acestea se configureaza conform dorintei in configuratorul de note contabile aferente documentului REC

Versiuni noi Expert-Contab Bugetari modul SAL

  • Versiuni noi Expert-Contab Bugetari la modul SAL:
    • Consultare Date Generale pe istoric: in meniul Date Generale -> Personal (Date generale) -> Date generale pe istoric: permite consultare luni istorice fara a genera raport si fara a redeschide luna
    • Consultare Date de salar pe istoric: in meniul Lichidare -> Consultare date de salar pe istoric: permite consultare luni istorice fara a genera raport si fara a redeschide luna. In ecranul cu Date de salar pe istoric pe bara de jos este si un buton "Boala" care permite consultarea certificatelor medicale introduse pe luna istorica respectiva
    • Ptr Spitale care genereaza influente ptr casa de asig.: in Date Generale  in tab-ul Vechimi, in ecranul unde se introduc salariile istorice pentru influente e un buton nou care permite consultarea si preluarea salariilor istorice ptr influente cu ce se gaseste in baza de date la alte persoane avand aceeasi functie si aceeasi gradatie. Daca se gasesc salarii distincte pe aceeasi functie si gradatie la mai multe persoane, programul preia salariul cu cele mai multe aparitii.
    • Raport nou: Dare de seama privind incapacitatea temporara de munca (La meniul: Stat de functii - statistici -raportari)
    • Posibilitate listare si trimitere fluturasi pe mail pe mai multe luni
    • In Nomenclatoare -> Sectii , se pot defini sporurile fiecarei sectii cu procentul aferent, astfel incat la adaugare angajati noi pe sectiile respective sa se preia sporul si procentul automat.

Versiuni noi Expert-Contab societati comerciale:

Versiuni noi Expert-Contab societati comerciale

Modulul EC

  • Formulare bilant pentru anul 2023

Modulele EC si STO

  • Actualizare eFacturi furnizori.
    • Actualizarea rezolva :
        - citeste formate care nu respecta exemplele ANAF referitoare la codificari taguri
        - import la nivel de produs : descriere, nota, reduceri legate strict de articolul respectiv si taxe legate strict de articolul respectiv
        - import la nivel de totaluri a altor sume : discount, taxe transport, taxe manipulare
        - generarea liste pentru eFactura care afiseaza si informatiile nou importate (separat de cea care foloseste serviciul ANAF).
  • Actualizare eFacturi clienti
    • Standardizare raportare date puncte de lucru
      • BT 48 - CodFiscal societate mama 
      • BT 44 - Denumire societate mama
      • BT 47 - CodFiscal punct de lucru
      • BT 46 - Nr.RC punct de lucru
      • BT 45 - Denumire punct de lucru
      • BT 10 Referinta cumparatorului ( sinonim BT 47)

Toate modulele (modul administrare, EC, MF, SAL, STO, CASA)

  • Posbilitatea lansarii a pana la 5 instante a aceleiasi aplicatii pe aceeasi societate pe acelasi calculator. Pentru activare/utilizare
    • Preluarea actualizarilor pentru pachetului complet utilizat de dvs incluzand modulul de administrare eciniw.
    • Pentru lansarea unei sesiuni noi, comutati focusul din Windows pe fereasta modulului de administrare, selectati societatea si modulul pentru care doriti deschiderea unei noi sesiuni si apasati "Executie" sau click dreapta pe modulul dorit si selectati din meniul contextual "Deschide sesiune noua". 
    • Mesajul "Aplicatia ruleaza deja" a fost inlocuit cu mesajul "Doriti sa deschideti o sesiune noua ?" si in caz afirmativ alegeti DA.

           Aceasta facilitate este utila in cazul in care faceti generari de date care dureaza si in acelasi timp doriti sa faceti alte operatiuni pe acelasi modul , firma si statie de lucru.

  • Diverse corectii. 

 

Pagini