La implementarea unei firme, in modulul EC trebuie parcursi urmatorii pasi:
- La intrarea in program pentru prima oara se introduce luna cu care se incepe implementarea.
- In meniu ->Nomenclatoare se configureaza planul de conturi dupa specificul fiecaruia. Click aici pentru ajutor legat de planul de conturi.
- In meniu ->Diverse->Incarcare sume la implementare->Introducere sume in balanta se introduc soldurile initiale si rulajele cumulate la luna la care se implementeaza. Click aici pentru ajutor legat de introducerea sumelor in balanta.
- In meniu ->Diverse->Incarcare sume la implementare->Incarcare componenta sold conturi de creante-datorii (clienti,furnizori) se introduc facturile aflate in sold la clienti, furnizori sau alte conturi de creante-datorii. Click aici pentru ajutor legat de incarcarea sold parteneri.
- In meniu ->Diverse->Verificare sold balanta-componenta, se verifica daca componenta analitica pe partener-factura introdusa mai sus corespunde cu totalul introdus in balanta.
- Se executa optiunea din meniu ->Diverse->Calcul sold inceput de an pentru conturi de creante datorii.
- Se fac alte configurari specifice. Daca se folosesc si modulele de stocuri,mijloace fixe,salarii cititi manualul legat de acestea.