Arhivarea/salvarea datelor

Salvarea datelor in sisteme multi user cu server dedicate se poate face de catre administratorii de sistem. De asemenea se pot face configurari ca la anumite intervale sa se salveze o copie a bazei de date. 

In paralel se pot face arhive folosind sistemul de arhivare din modulul expert-contab start. Mai jos aflati cum:


 

Dupa cum vedeti in  imaginea de mai sus sunt 3 tipuri de arhive/salvari:

  • Arhivarea unui modul dintr-o societate - rezulta o arhiva a tabelelor acelui modul. Numele arhivei este unic, nu se suprapune o arhiva cu alta. Daca nu sunt configurari de salvari automate se recomanda sa o faceti inaintea inchiderii-redeschiderii de luna sau a altor operatiuni precum comasarea unor conturi, etc.
  • Arhivarea intregii baze de date a unei firme - se recomanda macar o data pe luna. Arhivele nu se vor suprapune, fiecare are un nume distinct.
  • Arhivarea tuturor societatilor. Se face cand se doreste mutarea bazelor de date pe alt calculator. 
  • Atentie, arhivarea completa trebuie facuta obligatoriu inainte de reinstalari ale sistemului de operare (windows) sau cand se doreste copierea pe alt calculator. Nu recomandam sa le faceti d-voastra ci sa apelati la serviciile noastre deoarece sunt configurari speciale ce trebuie facute de noi mai ales la aplicatiile client-server, caz in care se pot pierde datele daca nu se procedeaza corect.